Bejelentkezés
Megújult a Genertel online Ügyfélportál - tudnivalók, információk
Az elmúlt időszakban azon dolgoztunk, hogy egy komplex, pozitív ügyfélélményt adó, önkiszolgáló módon működő, letisztult és egyszerűen használható portállal támogathassuk Ügyfeleinket.
A Genertel Ügyfélportálon az alábbi hasznos funkciókat érik el ügyfeleink:
Élő és törölt szerződések megtekintése
Szerződéses adatok módosítása
Kiterhelt díj rendezése
Kárbejelentés
Számlák megtekintése és kiegyenlítése
Dokumentumok igénylése
Már kiküldött dokumentumok megtekintése
Ügyfél adatok megtekintése és módosítása
A hatályban lévő szabályozásoknak való megfelelés céljából az ügyfeleknek küldött dokumentumok megtekintését is 2020. december 14-től betereltük az Ügyfélportálba.
Az eddig email-ben csatolmányként küldött dokumentumok személyes adatokat és biztosítási titkokat tartalmaznak, ezért a jogszabályi (GDPR, IDD) és felügyeleti elvárásoknak is megfelelve a dokumentumokhoz való hozzáférést megfelelő ügyfél (és ügyfél elérhetőség) validációnak kell megelőznie.
Az ügyfeleink immár a szerződéses dokumentumokat csak az Ügyfélportálon keresztül fogják elérni a Levelezés menüpont alatt. Amennyiben dokumentumot küldünk az Ügyfélportálon keresztül, azzal egy időben értesítést küldünk az ügyfél e-mail címére. Az értesítő e-mail tárgya a dokumentum típusa lesz (pl. kötvény, díjbekérő stb.), és a levélben feltűntetjük a hozzátartozó ügyfélszámot is. Az ügyfélszám alapján egyértelműen eldönthető, hogy melyik ügyfélfiókhoz kapcsolódik az értesítés.
Amennyiben már van Ügyfélportál fiókja az ügyfélnek a levélben található link-en keresztül egyszerűen be tud jelentkezni a korábban megadott felhasználó névvel és jelszóval (amennyiben elfejtette a jelszavát, akkor rendelkezésre áll az „Elfelejtett jelszó” funkció).
Amennyiben még nem regisztrált korábban, akkor a levelekben szintén megtalálható Regisztráció gombra kattintva ezt könnyen meg tudja tenni (ehhez a küldött levelekben minden esetben elérhető ügyfélszám, ezen felül pedig magánszemélyek esetében születési dátum és irányítószám, cég esetében pedig adószám és irányítószám megadása szükséges).
Az Ügyfélportálon elérhető további funkciók segítségével (a csatolt dokumentumban részletesen is bemutatjuk) a jogszabályi megfelelés mellett szeretnénk úgy mérsékelni a Call Centerünk-re, illetve az Állománykezelésre nehezedő nyomást is, hogy közben Ügyfeleink pozitív megélése a szerviz folyamatainkkal kapcsolatban emelkedjen és egyben reményeink szerint ezekkel a megoldásokkal biztosításközvetítő partnereink ügyfélszolgálati, ügyfélápolási terheit is csökkenteni tudjuk!
Genertel Ügyfélportál.pdf